عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متن توافق در حال رد و بدل شدن برای دست‌یابی به نتیجه نهایی است؛ لذا جلسه آینده وزاری امور خارجه ۱+۴ منتج به توافق هسته‌ای خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید جلسه‌ای غیرعلنی درباره موضوع بنزین برگزار و در این زمینه شفاف‌سازی کند.
موسوی نماینده مجلس گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص مهار تورم تا الآن یعنی اواخر اردیبهشت‌ماه، محقق نشده است و حتی سمت‌وسوی اقتصاد کشور نیز به سمت کاهش تورم نیست.
محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری گفت: افزایش بی رویه قیمت خودرو بر روی قیمت کالا‌های دیگر تاثیر می‌گذارد؛ لازم است مسئولان مربوطه در مجلس حاضر شده و درباره این وضعیت پاسخ دهند.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تلفیق در روز دوشنبه، گفت: با توجه به اینکه ایرادات شورای نگهبان به مجلس ارسال شده است از این رو کمیسیون تلفیق بودجه باید جلسه‌ای برگزار کند که جلسه تلفیق در روز دوشنبه در صبح و عصر برگزار خواهد شد.
نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: مردم انتظار دارند جلسه غیرعلنی مجلس درباره ارز خروجی داشته و بر کنترل بازار ارز اثر داشته باشد.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: نشست غیرعلنی روز شنبه مجلس و دولت درباره ارز باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم در جریان موضوعات مطرح شده در این نشست قرار گیرند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: نشست غیرعلنی روز شنبه مجلس و دولت درباره ارز باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم در جریان موضوعات مطرح شده در این نشست قرار گیرند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طبق مباحثی که در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد، قرار است هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق بودجه برگزار شود.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طبق مباحثی که در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد، قرار است هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق بودجه برگزار شود.
جلسه نماینده مجلس با تاج برای ورود رودسر به فوتبال
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طبق مباحثی که در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد، قرار است هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق بودجه تشکیل شود.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طبق مباحثی که در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد، قرار است هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق بودجه تشکیل شود.
خلاصه‌ای از انتقادات امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از حمید سجادی
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید!
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی با مسئولان قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با افراد سرشناسی شدند که در ماه‌های اخیر در سناریوی دشمن بازی کرده و در آتش فتنه دمیدند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: جلسه کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص احیای سایت دامپروری آبادان برگزار شد.
در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، شوخی دو نماینده‌ به تصویر کشیده شد. جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۱۱ نفر از نمایندگان برگزار شد.
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز از حال رفت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده فراجا و معاون عملیات سپاه تأکید کردند بسیاری از سرشاخه‌های آشوب و اغتشاشات شناسایی شده‌اند و تروریست‌های تجزیه‌طلب کاملا سازمان‌یافته حضور پیدا کردند و تلفات در مرزهای غربی و شرقی به دلیل حضور این تروریست‌ها بوده است و به همین دلیل سپاه پاسداران در شمال عراق عملیات سنگین را پشت سر گذاشت.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هفته گذشته در جلسه کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس، پرونده مرحومه مهسا امینی بررسی و طی آن سابقه ۱۷ بار مراجعه ایشان به متخصص مغز و اعصاب مشاهده و تایید شد.
نماینده مجلس گفت: تا جایی اطلاع دارم هم کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی جلسه‌ای با نیروی انتظامی جلسه داشته است و گزارشات این دوستان را شنیده است و ما هم در کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با نیروی انتظامی خواهیم داشت و اسناد؛ مدارک و فیلم‌ها را مشاهده می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ